środa, 18 maja 2011

Ekonomiczne LO

Photobucket

Witam Was środowo. Od dzisiaj będziemy się właśnie w środy widywać. A co :) Dzisiaj mam w rękawie LO 30*30 cm. Są na nim zupełnie świeżutkie zdjęcia mojej córki, skaczącej na trampolinie. Udało mi się na kilku fotkach uwiecznić moment, kiedy Gabrysia "lata" w powietrzu. Jak tylko zobaczyłam te zdjęcia tytuł sam się znalazł. No to końcu to prawie jak lewitacja ;) Jako bazy użyłam papieru "limonkowe kropki". Reszta to raj dla chomika czyli ścinki. Morze ścinków. Na pewno każda z Was ma ich pełno w przepastnych skrapowych pudłach i szufladach. Ja mam i w końcu zrobiłam z nich użytek. Powycinałam z nich różnych rozmiarów kółka. Niektórym dodałam trochę tekstury przy pomocy folderów do embossingu. Dodałam również kilka papierowych kwiatków, których z sklepie nie brakuje. Do wyboru jest mnóstwo wzorów, kolorów i rozmiarów. Na koniec dorzuciłam garść guzików, ćwieków i kropek akrylowych. Napis wycięłam moim nowym wykrojnikiem QuickKutz "Aquarius". Wykrojnik sprawuje się świetnie i ładnie wycina we wszystkich moich papierach skrapowych. Na prawdę polecam.



Do zobaczenia w przyszłą środę :)

W swojej pracy użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz