niedziela, 11 marca 2012

Pudełko na pamiątki

Witam Was ponownie :)
Tym razem razem pokażę Wam pudełko, które zrobiłam dla mojego synka - nastolatka na jego sekrety i pamiątki.

Do obklejenia pudełka użyłam mojego ulubionego papieru Grunge loves grey z cudownej kolekcji autorstwa Olgi Heldwein Lovely Grunge
Z tej kolekcji pochodzi również czarny papier  Lovely black , który stanowi kontrastowe tło dla cytatu odbitego  stempelkiem"never fear".
Z jeansu zrobiłam kwiatek o poszarpanych brzegach i ozdobiłam go ćwiekiem.  Detale wycięłam z różnych kolekcji: zegar z Lovely Grunge, który pomalowałam crackle accents, skrzydła z Head over feat, stalówka z Mgliste Sny. Aby pudełko miało bardziej grungeowy charakter potraktowałam je stemplami Mixed-Media Tima Holtza oraz   stemplem szachownicą  całość pochlapałam mediami.





Pampuch

W swojej pracy wykorzystałam:

1 komentarz:

  1. Świetna praca, ciekawy klimat - szczególnie, że ciężko stworzyć coś dla nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń