niedziela, 15 lipca 2012

Letni scrap...



Zapatrzona na przepiękne scrapy koleżanek z DT postanowiłam też troszkę popróbować swoich sił w tej dziedzinie. W szufladzie miałam moje ulubione wakacyjne zdjęcie z przed lat. A do tego świeżutki pachnący papier z kolekcji SODA▲licious. Wyjątkowo wesoły mimo szarej tonacji, a zieleń i turkus mocno ożywiają pracę. Nie byłabym sobą gdybym praca nie była mocno mięsista i 3d. I tak oto wyglądają moje wspomnienia z pewnej chorwackiej wyspy.


I troszkę detali:


Materiałoznastwo:

4 komentarze:

  1. fajny klimacik. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. scrap jest przepiękny, jestem pod wrażeniem bardzo pomysłowo poskładanych liści...i jeszcze te stonowane szarości przełamane mocnym akcentem w kolorze zieleni i turkusu - całość po prostu REWELACYJNA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest powalający, bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń