sobota, 8 października 2011

Newsletterowy konkurs

Chciałam Was zaprosić do udziału w konkursie, gdzie jedynym warunkiem jest zapisanie się do naszego sklepowego newslettera, dzięki któremu będziecie na bieżąco ze wszystkimi nowościami, promocjami i wydarzeniami w sklepie i na blogu. A skoro to konkurs to będą i nagrody :D A dokładnie niespodzianka o wartości 50 zł. Konkurs będzie dotyczył wszystkich osób zapisanych do newslettera - zarówno tych, które już od dawna  subskrybują newsletter jak i tych zapisanych przez najbliższy tydzień :) 
Do newslettera zapisać się można na stronie sklepu Crafthouse, w lewej kolumnie na samym dole.
Losowanie nagrody odbędzie się w przyszłą sobotę, 15 października. Nie trzeba się nigdzie wpisywać po zapisaniu się do newslettera. Losowanie odbędzie się wśród adresów mailowych w naszej bazie danych.
Zapraszamy do zabawy :)

9 komentarzy:

  1. chciałam powiedzieć, ze ten link w poście jest podany na inną stronkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy link macie pod nazwą sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha :) dzięki dziewczyny... wydało się że kozaczkuję :) w takim razie mąż dostał linka do sklepu... już poprawiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Do newslettera już dawno się zapisałam :)Cichutko liczę na szczęście w dniu moich urodzin :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. losowanie w moje urodziny, trzymam za siebie kciukasy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak zaglądam do Was codziennie w poszukiwaniu nowych wykrojników:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wrażenie że już się wpisałam dawno temu, ale chyba jednak to była nasza korespondencja, więc dołączam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zapiszę się do newslettera, bo na blogu nie zawsze są informacje o dostawach i nowościach, a ja zaglądam do sklepu, gdy już nie ma interesujących mnie wykrojników...

    OdpowiedzUsuń