środa, 12 października 2011

Romantyczne magnesy z przesłaniem


Witam Was środowo :) Dzisiaj chciałam poinspirować Was przy pomocy kolekcji Echo Park "Victoria gardens", która jest bardzo romantyczna, pełna szarości, brudnych różów, zieleni i żółci. Oprócz typowych damaskowych wzorów jest tam też trochę kwiatów. Kolekcja ta leżakowała u mnie na biurku po wykonaniu jednego projektu a napisy w arkuszu naklejek podsunęły mi pomysł na magnesy z przesłaniem :)bo lubię swoją lodówkę obwieszać różnymi takimi drobiazgami.
Magnesy są niewielkie, wszystkie mają 10*10 cm. Bazę stanowi biała tektura beermat. Podkleiłam ją paskami folii magnetycznej, która została mi po porządkowaniu moich wykrojników. Z małego zeszytu papierów Echo Park "Victoria gardens" powycinałam bazy do dalszej obróbki. Nie rzuca się to bardzo w oczy, ale popsikałam je glimerami więc ładnie błyszczą pod odpowiednim kątem. Wszystkie obszyłam na maszynie. Z arkusza naklejek "Victoria garden" wybrałam dwa napisy i nakleiłam je na przygotowane tła. Na dwóch pozostałych bazach nastemplowałam napisy z zestawów gumowych stempli Tima Holtza. Dorzuciłam jeszcze trochę kwiatów, i wycinanek z zawijasowych wykrojników Cheery Lynn i Memory Box (zdradzę, że niebawem nowa dostawa :) ) A tak oto prezentuje się całe stadko i każdy z osobna :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Przypominam o trwającym konkursie newsletterowym :) Szczegóły tutaj.

W swojej pracy użyłam:
 

4 komentarze:

  1. Ależ one są piękne! Szkoda że nie do rozdania :)hihhi

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Żywe kolory wprowadzają odrobinę radości w ten jesienny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz mieć piękną lodówkę :)) Magnesy zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń