wtorek, 3 kwietnia 2012

Notesy z "Fresha"

Było już LO i kartki z naszej nowej kolekcji papierów "Fresh" - więc dzisiaj pora na notesy :) Zrobiłam dwa kolorowe maluchy formatu A6. Jako bazę w obu wykorzystałam ten sam papier - "Plaster miodu". Użyłam zarówno jego brązowej strony jak i tej kolorowej. Nie mogłam sobie również odmówić dorzucenia kolorowych banerków, wyciętych z papieru "Czas na zabawę". Kolorowe tło stonowałam elementami z niebieskiego papieru. Na koniec jeszcze kilka gwiazdek z tektury, zaprojektowanych specjalnie do tej kolekcji papierów, guziczki i gotowe.

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

W swoich pracach użyłam:



2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają, super wesołe kolory idealne no wiosenno-letnie zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje prace..zawsze są kolorowe i wesołe:))

    OdpowiedzUsuń