sobota, 14 kwietnia 2012

Trzy kwiaty...

 
Chciałabym Wam pokazać elegancką i prostą karteluszkę. Oprócz papierów z nowej kolekcji "Fresh", potrzebne nam będą dwa stempelki kwiatowe, kawałek taśmy ozdobnej i 3 kropki zrobione płynnym preparatem perłowym. Taki oto przepis. Niedużo prawda. :) Kwiatami postemplowałam papiery Fresh - Zielony, Niebieski i Czerwony. Następnie powycinałam trochę je "zmaltretowałam" i ponaklejałam na kosteczki 3d. I już powstały 3 kwiaty. Do tego trzy paseczki ozdobnej taśmy "Damask". Napis 100 lat. I "voile" :


Materiały z których korzystałam:


4 komentarze:

  1. Kochana, ty jak zwykle genialnie! prostota i wypasiony efekt w jednym; jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. O, potwierdza się powiedzenie, że piękno tkwi w prostocie ;)
    Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają i uwielbiam ręcznie robione kwiatki :) A mogłabym się dowiedzieć jak nazywają się te perełki w płynie i gdzie to można kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda :) Przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń