środa, 15 czerwca 2011

przypomnienie i kolejna niespodzianka.

button


Słowem wstępu chciałam przypomnieć o naszym konkursie z motywem domu. Temat tak mi się podoba że aż zrobiłam prace ;) Może kogoś nią zainspiruje do udziału. Osobiście bardzo lubie domy i domki na stemplach, papierach i te do ozdabiania.

Krótkie materiałoznawstwo : Głęboką ramkę nieznanego pochodzenia ozdobiłam papierem Life Stories z zewnątrz, Natomiast wnętrze i mały domek oraz motylki to już papiery Valise bardzo ładnie się zgrały obie kolekcje niebielone i obie strasznie mi się podobają.
Do środka poszło trochę śmieci z szuflady i skrzydełko spryskane Smooch' em dorzuciłam też szpileczke upaciana w czarnym tuszu alkoholowym dla wyrównania kompozycji .

Żeby trochę przełamać postemplowałam Daily Junge. ( tak wiem wiem ostatnio wszędzie je daje ale te stemple są po prostu wszechstronne!!)

no i wyszło tak:


Rameczkę dedykuje Moriony i jej niegroźnemu świrowi ;)


No ale obiecałam wam niespodziankę. Więc oto ona. Na naszym stoisku na zlocie i zaraz po zlocie w sklepie będziecie mogli nabyć stemple gumowe marki Crafthouse !!! Będą pasujące do papierów grunge'owe , Obrazkowe do kolorowania oraz całe morze innych wzorów. Byłam w siedzibie i na własne oczy te cudeńka widziałam i przyznam ze już się nie mogę doczekać kiedy je dorwę w łapki

2 komentarze:

  1. Zabiję Was! Jeszcze stemple...
    Super ramka z domkiem, też uwielbiam te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja pomogę Tores :))
    Ramka fantastyczna!!!!

    OdpowiedzUsuń