środa, 10 sierpnia 2011

Szukamy projektantek :)

A dokładnie dwóch kreatywnych i zdolnych dziewczyn, które dołączą do naszego zespołu projektowego. Na razie na okres trzech miesięcy, ale jeżeli współpraca będzie nam się układać, zakładamy jej przedłużenie :)
Od projektantki oczekujemy zaprezentowania dwóch postów w miesiącu oraz udziału w jednym wyzwaniu, czyli w sumie trzy prace :)
W zamian oferujemy miłe towarzystwo, promocję Twojego bloga oraz oczywiście stały rabat na zakupy w sklepie Crafthouse. 
Jeżeli jesteś zainteresowana, prześlij swoje zgłoszenie na adres sklep@crafthouse.pl.
W mailu powinien się znaleźć link do bloga oraz kilka słów o Twojej skrapowej działalności. Nie musicie załączać żadnych zdjęć - wszystko dokładnie obejrzymy sobie na blogu.
Termin zgłoszeń upływa 31 sierpnia. Później, w ciągu kilku dni, wyłonimy nowe posiłki dla naszego DT i naskrobiemy odpowiedniego posta na blogu.

8 komentarzy:

  1. Jak rozumiem blog jest dość ważnym warunkiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. no i fajnie, chyba się zgłoszę bo pokochałam tę pracę z papierami !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się chętnie zgłosiła....ale nie wiem, czy jestem dość dobra :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany!!! Na samą myśl, że mogłabym współpracować z takim DT wypieków dostałam! Konkurencja pewnie będzie duża, ale co tam - zaryzykuję:) Zaraz maila wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem waszą fanką , więc z "pewną wielką nieśmiałością" zgłaszam się :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. A co tam spróbuję. Przecież to nic nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze wspaniała informacja!:) ja również spróbuję, może to już czas?:) zaraz wysyłam maila

    OdpowiedzUsuń
  8. buu,przeoczyłam to info,bo byłam na wczasach:(

    OdpowiedzUsuń