środa, 26 października 2011

Notesy w różu i błękicie

 
Jakoś się mnie ostatnio notesy trzymają w parach. Tym razem wyprodukowałam małą parkę w różach i niebieskościach. Z wielką pomocą przyszły mi papiery Memory Box w niebieską krateczkę i kropeczki oraz w różową krateczkę i kropeczki. Jest ich w sklepie duży wybór kolorów a każdy występuje w kilku wzorkach. Do tego są na prawdę w przystępnej cenie :)  Cechą wspólną obu notesów są własnoręcznie robione kwiatki z filtrów do kawy barwione tuszami distress i mgiełkami. Do wypełnienia okładek posłużyły mi efemery (wieża Eiffla, napis notes, niebieska ramka) z zestawów "Vintage vogue" oraz "Nantucket" od Pink Paislee. Tekturowe dodatki są moim niedawnym odkryciem i muszę przyznać, że na prawdę ułatwiają życie. Świetnie wypełniają przestrzeń i jest och zazwyczaj sporo za niewielkie pieniądze. A to moje maluszki:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

W swoich notesach użyłam:





1 komentarz: