środa, 9 listopada 2011

Albumik jesienny


Wczoraj Owca czarowała Was pastelami a ja uraczę Was dzisiaj kolorami. Kilka dni temu popełniłam jesienny album. Wykorzystałam w nim nowe kolekcje ILS : I love pattern i Rise and shine (linki na dole posta). Ponieważ album jest niewielki a większość stron zajmują zdjęcia, nie musiałam dodawać zbyt wielu ozdobników. Wszystkie strony pochlapałam farbami i obszyłam. Motywem powtarzającym się w całym albumie są gięte paski papieru. Pojawiają się tez na okładkach, okraszone kolorowymi guziczkami. Brzegi stron ostemplowałam stemplem pocztowym z zestawu "Daily junque" od Pink Paislee. Uwielbiam uniwersalność i różnorodność stempli z tego zestawu i bardzo często po nie sięgam. Na okładce wykleiłam napis używając naklejek Starlight i Happy days. Wycięłam również mały aparat z nowego papieru Piekielnej Owcy "Mgliste sny - elementy 2".Poniżej kilka stron z albumiku:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

W swojej pracy użyłam:





2 komentarze:

  1. Jak ty ,to wiadomo,że kolory!!! bombowy albumik !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki świetne :] Planuje zrobić mały albumik dla maleńkiej córeczki koleżanki i tak sobie myślę że te papiery będą do tego celu idealne ;]
    Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń