środa, 24 sierpnia 2011

Retro przepiśnik

Photobucket

Nie wiem czy zauważyliście, ale w ofercie sklepu Crafthouse jest całe mnóstwo papierów w krateczkę i kropeczki. Są tanie, dostępne w wielu kolorach, w formacie A4, zadrukowane jednostronnie. Nie szkoda ich ciąć, świetnie do siebie pasują a każdy kolor występuje w kilku wzorach. Właśnie krateczki natchnęły mnie do stworzenia przepiśnika w stylu retro (nowiutkie, leżące od jakiegoś czasu stemple owoce również w natychaniu miały udział :) ). Za bazę okładek posłużyły mi papiery Limonka w kratkę i Limonka w małe kropki. Starczyło zarówno na zewnętrzne i wewnętrzne strony. Kompozycję okładki oparłam na patchworku ze ścinków, między innymi z papierów Rayher w czerwoną i niebieska krateczkę. Urozmaiciłam ją stemplami, których użyłam przy pomocy techniki zwanej paper piecing. Najpierw nastemplowałam motyw bezpośrednio na papierze docelowym. Następnie ten sam motyw (na przykład wisienki) nastemplowałam na czerwonym i zielonym papierze. Powycinałam poszczególne elementy (kulki owoców i liść) i nakleiłam na papier bazowy. Notes spięłam świetną spiralą do bindowania. Po wykonaniu dziurek wkręca się ja jak śrubkę. Nie trzeba jej zaginać a ponieważ jest plastikowa, łatwo ją pociąć na mniejsze fragmenty.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

W swojej pracy użyłam:


5 komentarzy: