sobota, 13 sierpnia 2011

Upgrade 2

Witamy w kolejnym odcinku Upgrade. Tym razem pracowałyśmy ze zwykłym drewnianym pudełeczkiem.
Niestety w ferworze walki zapomniałam zrobić mu zdjęcia przed ozdobieniem :( ale myślę, że wyobrazicie sobie jak wyglądało. Nic specjalnego, ale jaki potencjał!
Oto jak sobie poradziłyśmy.
Moriony zrobiła piękne kolorowe opakowanie na pamiątki z wakacji:


W roli głównej papiery Echo Park i wykrojnik Cheery Lynn - banerek.
Czekoczyna pokazała coś w zupełnie innym stylu, ale równie pięknym. Oto jej romantyczne, wintydżowe, potargane pudełko:


Moje jest jeszcze inne, patchworkowe, poszargane, z powyciąganymi nitkami. Chciałam, żeby nie było zbyt grzeczne :)


Zawsze mnie to zdumiewa, jak różny efekt można uzyskać pracując z tym samym, niepozornym dość nawet przedmiotem. Po szczegóły i materiałoznawstwo zapraszam na blogi projektantek.
Miłego wieczoru wam życzę :) Czy was też tak komary dręczą?

Ach, zapomniałam zupełnie. Czy chcecie spróbować swoich sił w nierównej walce z pudełkiem? ;)
Jeżeli tak, to proszę zgłaszać się w komentarzach, a 21 sierpnia wylosujemy szczęściarę, która dostanie swoje własne, całkiem nowe, super ekstra ekskluzywne pudełeczko z "piątaka" i zostanie dodatkowo uzbrojona w kilka przydasi :)

14 komentarzy:

  1. oj ja tez:0
    niesamowicie przerobiłyscie te pudelaczka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcia sie zmierzę:)
    Co do komarów, to cos mnie gryzie tylko jeszcze nie wiem co, a bąble mam to na ręce, na palcach a to na nodze ehh słodka jestem czy co;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie spróbuje swoich sił w "starciu" z pudełeczkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace, a rozbroiła mnie cała szpulka nici na czekoczynowym pudełku :D
    I oczywiście zgłaszam się do "starcia" z pudełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasze prace cudowne! Ach, jakże i ja bym chciała spróbować:) zgłaszam się więc i ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te Wasze pudełka, mimo że każde zupełnie inne:)
    Też chętnie powalczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite pudełka! Wszystkie bardzo mi się podobają!:-)
    Chętnie podejmę walkę z tym osobnikiem!;-)
    A komary dręczą dręczą...
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne! :) widzę, że skusiłyście się na prostszą formę niż wiadereczko nad którym zresztą ostatnio trochę się wymęczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pudełeczka są świetne, i ja się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, rewelacyjne prace! Jedno pudełko, a jakie oszałamiające i tak różne wykonania (dlatego b. mi się podoba ten upgrade'towy cykl :))
    Do zabawy w losowanie i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie "walki" z pudelkami :) z chęcią staję w kolejce i nie mogę się doczekać wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne pudełka, chętnie się zmierzę z takim pudełkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie pudełeczka cudne! Chętnie sama bym się z takim zmierzyła :)

    OdpowiedzUsuń