sobota, 21 stycznia 2012

Kolorowe kartki



Witajcie weekendowo :) Wpadam do Was z postem i lecę do kina :) Dzisiaj kolejna odsłona kolekcji "Happy days", tym razem w formie kartek. Znowu korzystałam z małego zeszytu 15*15 (normalnie, on się nigdy nie kończy ;) ). 
Głównymi ozdobami pierwszej kartki są rozetki, wycięte moim najnowszym nabytkiem "Blooming rosette" Memory Box. Cała reszta to kompozycja ścinków papierowych, poskładanej wstążki i przeszyć maszynowych. Do tego napis STO LAT wyklejony z arkusza naklejek alfabetowych "Happy days" (on też się nigdy nie kończy :) ) i kilka kleksów czarnego tuszu.

Photobucket

Photobucket

Głównym elementem drugiej kartki jest z kolei jedna z kartek do żurnalingu wycięta z arkusza "Happy days" Journaling. Tutaj znowu poszalałam z przeszyciami, również dodałam wstążkę oraz kilka kwiatów. Napis znowu a alfabetu "Happy days".

Photobucket

Photobucket

W swoich karteczkach użyłam:


1 komentarz:

  1. Bomba! Szczególnie ta druga "Dla ciebie" mam do zrobienia kartkę urodzinową i szukam inspiracji - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń