czwartek, 19 stycznia 2012

Morze...


Witam Was w kolejnym dniu z firmą Echo Park!!! Dzisiaj mam dla Was nadmorskie LO. Do jego zrobienia wykorzystałam kolekcje Splash i Victoria Gardens- wszystkie papiery Echo Parku mają one to do siebie, że świetnie się ze sobą łączą. Bazę stanowi papier w duże fale, co postanowiłam wykorzystać i nadać zbliżoną formę całej pracy, do tego dołożyłam "trochę" morskich dodatków i oczywiście zdjęcia z nad morza- czarno-białe, żeby nie zginęły w tłumie ;)




Dodatki są typowo nadmorskie... chorągiewki, wiatraczki, muszle, kraby, sznurek, a nawet kawałek siatki (papierowej- wyciętej tym tym wykrojnikiem) i gałązka.






Do zrobienia scrapa wykorzystałam:
- produkty Echo Park:
* papier 30*30 Big Waves
* zestaw papierów 30x30 Victoria Gardens
* zestaw papierów 15x15 Splash
- wykrojnik Lattice FRM115
- stempel aparat- mały

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz