środa, 11 stycznia 2012

Toksyczna miłość

Pewnie każdy z nas takiej doświadczył. Mój mały sąsiad Stasio też jest w tej grupie ;) Jest obiektem westchnień mojej córki i jest to trudna miłość, pełna drastycznych zwrotów akcji, rękoczynów i łez :) Jedną z "czułych" chwil udało się nam złapać na zdjęciu. Grzech by było go nie oprawić. 
Za tło posłużył mi papier ILS "I love pattern 01-02". Wykorzystałam również cudny papier Echo Park "Birds ona a wire", podkładając spory kawałek pod zdjęcie. Zmiksowałam tu również różne ścinki z małego zeszytu papierów Echo Park "Metropolitan". Dołożyłam trochę ozdobników: guziczki, drzewko i słońce z zestawu tekturek "Hometown summer" Pink Paislee. Żeby dodać trochę kontrastu, pochalapałam rogi czarnym tuszem. Wyszło kolorowo, czyli tak jak lubię :)

Photobucket

Photobucket

 Photobucket

Photobucket
W swojej pracy użyłam:


1 komentarz: