środa, 29 lutego 2012

O scrapowych zabawkach i przydasiach troszkę nietypowo :)


Oto moja ostatnia gościnna praca na blogu Crafthouse - zapytacie może co na blogu scrapowym robi chustecznik? Wbrew pozorom nie jest całkiem od czapy :) Chciałam bowiem pokazać, że nasze skrapowe zabawki i przydasie można czasem wykorzystać w trochę mniej typowy sposób i zrobić ładną ozdobę do domu!

Zwykle wycinanki z wykrojników lądują na kartkach i albumach, ale kto powiedział, że nie można ich uzyć zupełnie inaczej? Ja, jak tylko zobaczyłam ten wykrojnik od razu pomyślałam o takim zastosowaniu... Najpierw wycięłam z cienkiej tekturki kilka sztuk identycznych wycinanek...


Potem skleiłam je ze sobą, dzięki czemu uzyskałam odpowiednią grubość ornamentu. Pomalowałam farbą akrylową, a gdy wyschły, doszpachlowałam na brzegach ewentualne nierówności.


Potem wystarczyło już tylko nakleić gotowy ornament w wybranym miejscu, całość jeszcze pomalować i voila! W ten spsób można ozdabiać przeróżne rzeczy, szufladki, pudełeczka i wiele, wiele innych przedmiotów - a w Crafhouse można znaleźć jeszcze kilka innych idealnych do tego celu wykrojników!


Pozdrawiam i dziękuję Wam za wspólnie spędzony na crafhousowym blogu czas!
ushii

W pracy wykorzystałam:

5 komentarzy:

  1. świetnie wykorzystany wykrojnik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! A efekt - przepiękny, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Pomysł genialny! Dla mnie nawet szpachlowanie to wielka niewiadoma, nie wiedziałabym jak się za to zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ushii wspaniałe wykonanie, genialny pomysł!Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń