poniedziałek, 27 lutego 2012

Powitanie na pożegnanie :)




Witajcie,

Dziś wyjątkowy post.
Bo - niestety - mój ostatni na blogu Crafthouse.
Byłam z Wami pół roku (jak ten czas zleciał!)
 i mam nadzieję, że było Wam tak miło, jak mnie samej :)
Z tego miejsca chciałabym bardzo podziękować całej ekipie Crafthouse
Zuzi - za danie mi szansy, za możliwość tworzenia w takim towarzystwie :)
Moriony - za wszelkie wskazówki, informację, pomoc i miłe słowo :)
Piekielnej Owcy - za stworzenie wspaniałych materiałów, na których miałam zaszczyt pracować :)
Kasi - za jej wspaniałe prace, które nieustannie mnie zachwycają :)
Czeko - za jej wspaniałe wywody w postach, nieraz uśmiałam się do łez :)
i mojej Kochanej Funii - za babskie pogaduchy na gg, dziękuję kochana :*

A teraz moja ostatnia praca w ramach DT Crafthouse.
Przekornie zrobiłam karteczkę na powitanie ;)
Powitanie nowo narodzonej córeczki.
Delikatna, pastelowa, typowo dziewczęca...
Oczywiście na pięknych papierach z Crafthouse :)




Środek również delikatnie ozdobiony :)

To tyle na dziś,
jeszcze raz serdecznie pozdrawiam :)
Trzymajcie się ciepło :*

W swojej pracy użyłam:





8 komentarzy:

  1. śliczna kartka! na każdym tle wychylają z niej inne kolory! Miło było oglądać Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, radosna :) takich powitań więcej :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od samego rana człowiek się uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja bardzo serdecznie Ci dziękuję - praca w Twoim towarzystwie była super, przemiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super się pracowało ;) O mamo to już pół roku ??!! w dobrym towarzystwie czas szybciej płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dziękuję ci Basiu za współpracę, za podzielenie się z nami swoimi pracami i optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się nam współpracowało :)) mam nadzieję, że na tym się nie skończy :D
    :***

    OdpowiedzUsuń