środa, 8 lutego 2012

W kropki...


... czyli "Przeprowadzka" w wykonaniu Puszystej :P  Moja króliczka miała to do siebie, że nie lubiła za bardzo siedzieć w klatce... dlatego co jakiś czas ewakuowała się z niej wraz z całym swoim dobytkiem, sianem i trocinami, pod biurko lub fotel. Wszystko dzielnie przenosiła w pyszczku, a my oczywiście jej na to pozwalaliśmy :))
Zdjęcia oprawiłam w bajecznie kolorowe kropczaste papiery Echo Park, które osobiście uwielbiam ;) Do tego tło maznęłam białą akrylówką, spryskałam mgiełkami: czarną i białą oraz musnęłam perlistymi farbkami Shimmerz:  i - pięknie się mienią, ale strasznie trudno to uwiecznić na zdjęciach, mam nadzieję, że chociaż trochę widać  :P
Do tego oczywiście spora ilość dodatków, bo przecież nie byłabym sobą :P








W swojej pracy wykorzystałam:

               

               

              

                   



2 komentarze:

  1. I kolejna piękna inspiracja w Twoim wykonaniu, zaczynam zastanawiać się nad zakupem papierów Echo Park... niedobrze ;)

    OdpowiedzUsuń