sobota, 25 lutego 2012

TOP 5 nr5


Witajcie!!! Kolejny raz chcemy Was zaprosić do zabawy w TOP 5. 
Tym razem temat brzmi:

 "5 ulubionych piosenek/utworów".

 Temat jest zdecydowanie bardzo przyjemny i nikt nie powinien mieć z nim problemu. 
Podejrzewam, że większość z Was ma swoje ulubione utwory, piosenki, niezależnie od tego, jaki gatunek muzyki lubicie najbardziej, czy jest to pop, rock czy też muzyka klasyczna. 
Jesteśmy bardzo ciekawe, co lubicie najbardziej, co w Waszej duszy gra.
Zapraszamy do wspólnej zabawy!!!


Garść inspiracji w naszym wykonaniu:

Funiaa

Postanowiłam tym razem zrobić wpis art journalowy. Trudno mi było wybrać 5 piosenek które uwielbiam. Jest natomiast płyta do której powracam bardzo często. I nie jest to zwykła płyta bo nie można jej było kupić w sklepie lecz ściągało się ją z netu za totalne free... OXYGEN - Dziewczyny.
Piękna gra słów, niebanalna, nietypowa. Totalny zawrót głowy. Na karcie wydrukowałam cytaty z 5 piosenek. 
W pracy wykorzystałam papier i nalepki z kolekcji: DREAMER - 7 Dots Studio - Dreamer.





 

Katharinka

Temat niby łatwy, ale jak przyszło co do czego, to miałam problem z wyborem... więc najpierw wybrałam  ulubionych wykonawców, później ulubione płyty, a na końcu utwory:
* HIM- Resurrection
* Michael Jackson- Smooth Criminal (gust muzyczny mi się zmieniał, ale ten wykonawca od zawsze jest w czołówce :))
* Nightwish- Meadows of Heaven
* Madonna- Frozen
* Lana Del Rey- Born To Die (najnowsze odkrycie, słucham na okrągło ;))

 Tym sposobem powstał mój składak. Wykorzystałam papiery z dwóch kolekcji Pink Paisle- Phantom (ten) i Hocus  Pocus (Good FortuneSkeleton SoireeWitching Hour i Hocus Pocus).




Basia


Czy tez tak macie,że przypadkiem słyszycie fajną piosenkę,pamiętacie jej tytuł a za godzinę okazuje się,że wyleciał Wam z głowy?
Mi zdarza się to bardzo często...dlatego zrobiłam muzyczny notes,na zapisywanie ulubionych piosenek :)
Notes powstał w papierów Mgliste sny a tasiemki do zawiązywania przyczepiłam ćwiekami- gwoździami :)
Całość wyszła troszkę w stylu shaby chic :)





1 komentarz:

  1. Piękny notes! Jak na niego patrzę to mam wrażenie, że w nim nie znajdują się tylko tytuły utworów a całe teksty piosenek :) Na dodatek, w moim ulubionym stylu...

    OdpowiedzUsuń