czwartek, 2 lutego 2012

Romantyczne notesy ze Snów :)

 Witam wszystkich :)

Mam ogromną przyjemność pokazać Wam kilka swoich prac w tym miesiącu, jako lutowy gość DT Crafthouse! Zatem, bez zbędnych wstępów, zacznę od notesu. A raczej dwóch :) Pomysł na takie właśnie notesy siedział już we mnie od dawna, nie mogłam tylko zdecydować się na żaden papier... aż okazało się, że Mgliste Sny autorstwa Piekielnej Owcy pasują idealnie! I mam to, o co mi chodziło :


W wersji pudrowej skorzystałam z papieru Różowe Mgliste Sny, ozdobionego gdzieniegdzie stemplami i chlapnięciami farby. Okładkę urozmaiciłam postarzonym rysunkiem, odrobiną gazy psikniętej mgiełką oraz wycinanką z mojego ulubionego wykrojnika, który eksploatuję dosłownie non stop :)



W drugim notesie użyłam papieru Niebieskie Mgliste Sny, dzięki czemu okładka jest mniej monochromatyczna... i sama nie wiem, która wersja podoba mi się bardziej :) Papier dodatkowo delikatnie rozjaśniłam na brzegach białą farbą; oba notesy dostały też nieco przeszyć.



Pozdrawiam - i do zobaczenia za tydzień!
ushii


W pracy wykorzystałam m.in.:

Różowe Mgliste Sny    Niebieskie Mgliste Sny

4 komentarze: