piątek, 17 lutego 2012

Tydzień z Pink Paislee- LO



Witam Was w kolejnym dniu tygodnia z Pink Paislee!!!
Dzisiaj mam dla Was LO z moją skromną osobą w roli głównej :P Wykorzystałam papiery z kolekcji Hocus Pokus i Phantom  i tak jakoś moje zdjęcie pasowało mi do nich najbardziej, szczególnie jeśli chodzi o kolorystykę- papiery mają piękne, bardzo mocne, nasycone barwy, które fantastycznie się ze sobą łączą.
Za bazę posłużył mi papier Phantom- Mystic, który dodatkowo spryskałam czarną mgiełką i lekko pochlapałam pomarańczową farbką Blingz, której barwa idealnie mi tu pasowała. Oczywiście nie byłabym sobą bez sporej ilości dodatków ;) Tu pomógł mi papier Phantom- Haunted, który wyglądem przypomina kolaż i tym samym idealnie nadał się do pocięcia :)) 







Do wykonania scrapa wykorzystałam:
          
          
               

1 komentarz:

  1. To jest coś zupełnie niesamowitego - ilość warstw i sposób w jaki je łączysz jest tak dla ciebie charakterystyczny, że nie da się pomylić z nikim innym! Efekt - powalający! Istna z ciebie czarownica:)))

    OdpowiedzUsuń