wtorek, 31 stycznia 2012

Razem-blejtram

Witam Was serdecznie po raz kolejny na blogu Crafthouse.To już mój ostatni post w tym miejscu,więc serdecznie dziękuję jeszcze raz za zaproszenie i możliwość wykonania prac z materiałów dostępnych w sklepie. Było mi naprawdę miło!

Dziś chciałam Wam pokazać blejtram o wymiarach 25*25:
Pewnie trudno Wam uwierzyć,że bazowym papierem są Mgliste Sny-Beżowe, które zmieniły swoje kolory po użyciu glimmer mistów. Część papieru pokryłam białym gesso i zafarbowałam glimmerami w dwóch kolorach. Brzegi płatków pokryłam białą ecoliną.

Przykleiłam także 2 kawałki taśmy papierowej,których szeroki wybór znajdziecie w Crafthouse:



Wykorzystałam także piękną klatkę metalową, którą znajdziecie w dziale biżuteryjnym:

Przy robieniu tej pracy miałam naprawdę niezłą zabawę ,a moi znajomi miłą niespodziankę.

Całej ekipie Crafthouse dziękuję z całego serduszka za tak miłe zaproszenie:).

Asica

W swojej pracy użyłam:

1 komentarz: