czwartek, 16 czerwca 2011

Lato w pełni

Photobucket

No może do prawdziwego lata kilka dni nam brakuje ale pogoda zupełnie letnia. Nastroiło mnie to do popełnienia optymistycznej i bardzo kolorowej karteczki. Wszystko za sprawą nowości od Echo Park Papers, które od niedawna goszczą na sklepowych półkach. Fanką Echo Park jestem już od dawna i, wstyd się przyznać, mam prawie każdą ich kolekcję. Większość leżakuje w kategorii "za piękne by użyć" bo straszny ze mnie sknera ;) Nowością w ostatnich kolekcjach są małe zeszyty papierów 6*6. I to dzięki nim moje skąpstwo trochę odpuszcza. Właśnie z małego zeszytu kolekcji Splash, bardzo morskiej i wakacyjnej, powstała karteczka, którą dzisiaj pokażę. Mam tez oczywiście duży zestaw tych papierów wraz z naklejkami ale czeka sobie na zdjęcia z tegorocznych wakacji w Bułgarii. Wracając do karteczki, która jest liftem pracy wyszperanej w sieci, oprócz papierów użyłam również pasiastego kawałka tkaniny, z którego uszyłam fragment girlandy. Można go podnieć, bo przyszyty do papieru jest tylko od góry. Brakowało mi pasujących kwiatków, a za leniwa jestem, żeby je ręcznie uszyć z materiału. Jednego wyszperałam, w słoiczku z szydełkowymi drobiazgami. Kolor podrasowałam mu mgiełką w kolorze niebieskim. Natomiast drugi kwiatek jest z filcu, wycięty przy pomocy wykrojnika do kręcenia kwiatów i luźno zwinięty. Jego kolor również poprawiłam przy pomocy mgiełek - żółtej i czerwonej. Dorzuciłam jeszcze kawałek białego sznureczka, na którym podwiesiłam metalową zawieszkę z kojarzącą się wakacyjnie żaglówką. Kawałek pomarańczowej wstążki maskuje łączenie materiału z papierem a kolorowe koraliki nanizane na sznurek dopełniają całości.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

A już pojutrze widzimy się na zlocie :)

W swojej pracy użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz