poniedziałek, 6 czerwca 2011

Słodka karteczka

Photobucket

Chociaż dzisiaj dzień Piekielnej Owcy na blogu naszego sklepu, dzisiaj ja Was trochę poinspiruję. Olga pilnie pracuje nad niespodzianką dla Was. W ofercie sklepu Crafthouse jest mnóstwo cudnych stempelków do kolorowania. I ja nie mogłam przejść wobec nich obojętnie. Zrobiłam więc słodką karteczkę. Odbiłam rysunek CC Desingn "Cupcake Bigitta" przy pomocy tuszu Memento na specjalnym papierze dostępnym w sklepie. Jego gramatura, gładkość i biel sprawiają, że jest idealny do kolorowania odbitek zarówno markerami alkoholowymi jak i tuszami wodnymi. Tusz Memento z kolei jest tuszem permanentnym i jako jeden z nielicznych dobrze współpracuje z Promarkerami i Copicami. Nie rozmazuje się pod wpływem alkoholowego medium zawartego w tuszu pisaków.
Mój obrazek pokolorowany jest właśnie copicami. Wycięłam go dokładnie po konturach i umieściłam na kolorowej karteczce. Napis sam wskoczył na kartkę bo co jak co, ale babeczki są super słodkie. Dla podkreślenia faktury lukru pomazałam je Glossy Accents. Ponieważ kartka ma fikuśny kształt i niewielką powierzchnię do zagospodarowania, ozdabianie poszło szybko. Kilka kwiatków i guziczków i gotowe.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Widzimy się w środę :)

1 komentarz:

  1. Kartka jest rzeczywiście przesłodka!!! Cudownie pokolorowany stempelek!

    OdpowiedzUsuń