poniedziałek, 27 czerwca 2011

Ramka.....

Ponieważ 100 komentarzy już za nami DOKŁADKA :D 4 Letnie stempelki autorstwa Basi !! Już niebawem 200 komentarzy więc już szykujemy kolejną dokładkę









Rameczka. Na dzień ojca. Bardzo jestem z niej zadowolona. W stylu kolorowego grunge'u. Bardzo miło mi się ją dłubało na spotkaniu dłubakowym naszego zespołu :) Jako bazę użyłam tekture oklejoną papierem MME, obramowanie okleiłam moim własnym papierem który idealnie się wpasował kolorystycznie. Dołożyłam trochę rozmaitych dodatków w tym tima holtza i MME plus guziczki ( z kuferka guzikowego Morionki ) Napis Tata zrobiłam niesamowicie cudowynymi literkami Rayhera. ( literki są dwustronne i każdej w paczce jest po 2 szt ) do tego ćwieki też Rayhera śrubki i łańcuszek , Tu i tam psiknełam na niebiesko a gdzie indziej maznęłam czerwoną ecoliną i wyszło tak:











4 komentarze: