niedziela, 11 września 2011

Kolorowe Hocus Pocus.


Wraz z dostawą papierów z kolekcji Pink Paislee Hocus Pocus poczułam dobitnie, że rozpoczęcie jesieni na dobre wisi już tylko na włosku. Z tej okazji postanowiłam przygotować sobie specjalny żurnal na wpisy wyłącznie jesienne:


Okładkę z tektury modelarskiej okleiłam papierem Sunshine z kolekcji Splash, który ma bardzo słoneczny, ciepły i idealnie jesienny kolor. Do reszty kolorów zainspirowała mnie kolekcja Hocus Pocus. To właśnie z niej wycięłam tag, którym ozdobiłam okładkę. Z tych papierów pochodzą również skrawki, a nawet dwie muszki w prawym dolnym rogu.


Okładkę ozdobiłam również guzikami, których teraz w CraftHouse jest tak duży wybór, że można dopasować kolory do każdej pracy. Szczególnie polecam guziki filcowe, które można kupić w zestawach kolorystycznych idealnie do siebie dopasowanych, ale różnorodnych. W dodatku są w bardzo dobrej cenie.
Do trzech miesięcy jesieni (pominęłam grudzień, bo dla mnie to jednak bardzo zimowy miesiąc) wykonałam przekładki, aby wygodniej było mi uzupełniać mój zeszyt. W środku znalazły swoje miejsce przeróżne, przycięte do rozmaitych rozmiarów kartki, tekturki, a nawet opakowania od rub-on'ów. Wszystko po to, aby znajdować inspirację od razu po otworzeniu zeszytu.



Zachęcam każdą z Was do założenia sobie takiego jesiennego zeszytu.
Mogą się w nim tam znaleźć plany na tę porę roku, przepisy na przetwory, inspirujące zdjęcia znalezione w internecie, próbki palet kolorystycznych, tradycyjne strony art-journalowe, notatki, zapiski, wspomnienia, tytuły wysłuchiwanych do upadłego piosenek. A do oparcia się w pracy polecam kolekcję Hocus Pocus, która oprócz świetnych halloweenowych motywów zaprojektowana jest w baaardzo jesiennej palecie kolorystycznej.

Wykorzystałam:
  

1 komentarz:

  1. Jest boski!! Świetny pomysł na ogarnięcie tego jesiennego bałaganu :)

    OdpowiedzUsuń