piątek, 30 marca 2012

Kicający "Fresh"...


Przyszła pora na nowości. I ja tym razem dobrałam się do nowej kolekcji "Fresh" , którą to wymodziły Moriony i Piekielna Owca.
Pochłonęła mnie ogromnie, z tego wszystkiego powstały cztery kartki. To jeszcze nic, one "przykicały" ;). Zajączkowe wesołe karteczki Wielkanocne."Droga Mleczna" i "Gwiezdny Pył" stanowią tło dla zajączków. Natomiast "Łyk orzeźwienia" idealny na pisanki. Nie mogło obyć się bez wycinanek i tu chorągiewki wycięte z "Czas na zabawę". Już dawno nie ubawiłam się tak przy tworzeniu karteluszek. Żywe kolory papierów + spokojniejsze i stonowane idealnie się uzupełniają. Świetny pomysł !!! Już się nie rozpisuję bo karteluchy niebezpiecznie "kicają".


A tu troszkę przybliżeń:



Materiały które użyłam:


Mała przypominajka ;)
 

1 komentarz: