niedziela, 4 marca 2012

Lovely day.


Jakiś czas temu spędziłam piękny dzień z moją przyjaciółką Ulą i jak zwykle, przy takich okazjach, pstryknęłam kilka zdjęć. Nie można sobie wyobrazić lepszego pretekstu do przygotowania LO. :)
W dodatku pretekst podwójny, bo niedawno premierę miała nowa kolekcja papierów I Lowe scrap Let It Go i od kilku dni są już dostępne w CraftHouse. I właśnie papier z tej kolekcji wybrałam jako bazę swojego scrapa.




Pełna szaerości kolekcja Let It Go daje ogromne pole do popisu. Ten kolor znakomicie komponuje się z każdym innym, przez co papiery są bardzo uniwersalne. Ja postanowiłam szarość połączyć z bielą i pudrowym różem. Pomógł mi w tym papier z kolekcji The Scrap Cake - My private happiness, różowe kwiaty i element z zestawu od PinkPaislee.

Wykorzystałam:

2 komentarze: