piątek, 24 lutego 2012

Kostka z karteczkami


Serdecznie witam po raz ostatni na blogu CraftHouse-a, dziś kończą się moje gościnne występy :)
Z tej okazji chciałam wam pokazać bardzo prosty projekt z serii "poprawiamy rzeczywistość". Tym razem udoskonaliłam zwykłą kostkę z karteczkami. Tego typu notesy są bardzo praktyczne, niestety ich wygląd pozostawia wiele do życzenia. Bardzo łatwo można je jednak doprowadzić do stanu, w którym będą stanowić ozdobę naszych miejsc pracy. Do tego celu wykorzystałam tzw. elementy z kolekcji Mgliste Sny autorstwa Piekielnej Owcy. Przy pomocy Glossy Accents obkleiłam nimi plastikowe pudełeczko w jakim nabyłam karteczki. Dołożyłam parę akcentów z doskonale wam znanych dekoracyjnych taśm i właściwie ...już.





Dodatkowo parę wyciętych stalówek podkleiłam gąbeczkami 3D, aby nieco uatrakcyjnić całość.


Mam nadzieję, że wygląda to lepiej niż w oryginale :)

Wykorzystałam te oto papierki, które znajdziecie oczywiście w CraftHousie:

Mgliste Sny Element 2

Mgliste Sny Element 3

Mgliste Sny Element 4


Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz