środa, 15 lutego 2012

Tydzień z Pink Paislee - Kartki tagowe

Witam Was w drugim dniu inspiracji produktami Pink Paislee. Wczoraj Olga pokazywała Wam pudełeczko a dziś ja pokażę Wam trzy kartki. Niby wszystkie podobne do siebie, z tym samym układem, ale każda wykonana przy użyciu innej kolekcji Pink Paislee.

Pierwsza karteczka jest bardzo kobieca i delikatna. Do jej wykonania użyłam małego zeszytu "Butterfly garden". Żeby trochę ożywić te jasne kolory, użyłam do przeszyć czarnej nici. Na czarno ostemplowałam również brzegi papieru. Tutaj również użyłam stempli z tej samej kolekcji co papiery. Jest to jeden z moich najbardziej ulubionych zestawów stempli i bardzo często go używam.

Photobucket

Photobucket

Druga kartka jest dla mężczyzny. Zrobiłam ją z papierów małego zeszytu "Hometown summer", które w większości są bardzo kolorowe i na pierwszy rzut oka nie nadają się na męskie inspiracje. Ale wystarczyło tylko wybrać te najbardziej stonowane i zestawić je z niebarwioną tekturą. Kartka prawie zrobiła się sama :)

Photobucket

Photobucket

Trzecia kartka powstałą z kolekcji "Nantucket". Uwielbiam jej sprane kolory i morskie motywy i użyłam tych papierów już w wielu pracach. Te małe zestawy, wbrew pozorom, starczają na bardzo długo i nadają się zarówno na kartki, mini albumy jak i małe notesy. A cena jest bardzo przystępna. W tej kartce użyłam trzech papierów w odcieniach spranego błękitu. Ożywiłam je koronką podkolorowaną glimer mistami. Z jednego z papierów powycinałam cudne kwiaty, które poprzyklejałam kosteczkami 3D. Całość obszyłam na czarno a brzegi postemplowałam stemplami z tej samej kolekcji. 

Photobucket

Photobucket

Po dalszą porcję inspiracji zapraszam Was jutro :)

Użyłam następujących produktów ze sklepu:


2 komentarze: