czwartek, 16 lutego 2012

Tydzień z Pink Paislee - Hokus Pokus i Skrzydlate Marzenia


Tym razem  ja pokaże co można wyczarować z przepięknych kolekcji Pink Paislee. 
Najpierw postał notes energetyczny, tajemniczy z kolekcji Hokus Pokus. To nic że to "halloween'owa" kolekcja ale jaka wesoła. Wykorzystałam papier Witching Hour  i Good Fortune. A wszystko w oprawie szkląco (preparat glosy) i błyszczącej (glimmer misty).


Druga praca to moje "Skrzydlate Marzenia". Balon z koszem pełnych ruloników z zapisanymi marzeniami. Powstał on z przepięknej kolekcji "Butterfly garden". Delikatnej, vintagowej, kwiecisto-motylowej. Jak pierwszy raz zobaczyłam tę kolekcje to zakochałam się w niej.


Wykorzystane materiały:


3 komentarze:

  1. Z tych prac bije optymizm i pozytywna energia. Świetne są
    !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten balon Ty moja mistrzyni form przestrzennych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow so wonderful projects, lovely colours
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń